среда, 25 июля 2018 г.

"Для якіснішого й більш неупередженого розслідування вказаних справ я пропоную слідчим підрозділам чітко визначити спільний покроковий план дій. У багатьох питаннях заявники роками чекають справедливості, оббиваючи пороги різних інстанцій. Виробивши спільний алгоритм дій, ми допоможемо один одному швидше відновити законність», – зазначив очільник буковинської поліції.


«Для якіснішого й більш неупередженого розслідування вказаних справ я пропоную слідчим підрозділам чітко визначити спільний покроковий план дій. У багатьох питаннях заявники роками чекають справедливості, оббиваючи пороги різних інстанцій. Виробивши спільний алгоритм дій, ми допоможемо один одному швидше відновити законність», – зазначив очільник буковинської поліції, але на сьогодні все не так.Замість цього мене викликали та вчинили пресинг.Зазначу що викликали для виконання поставленого завдання генералом. А натомість вкінці кінців пресували щодо підпису допиту в якому чітко зазначалось що жодних претензій до Ватаманюка не маю. Що ви на це скажете????(до речі Ватаманюк в кулуарах поліції поводитися як господар пив каву ходив та вдавав вказівки тощо. В час коли вчиняє повну бездіяльність щодо приведення у відповідальність ушення з земельних відносин .
Нагадаю що за ці факти я говорю не один рік поспіль тощо . https://ninafeliksovna14.blogspot.com/2018/07/blog-post.html
Але не відома сила чи мохната рука тримає на цій посаді Ватаманюка та його прибічників???
Однак на сьогодні вчинено повний саботаж вірного приймання громадян та вчиняється все за правилами які йдуть всупереч здоровому глузду. Зараз щоб попасти на приймання Начальник відділу громадської приймальні веде списки і особисто вирішує кого допустити на приймання з причин того що відкриваються факти повної бездіяльності СВ ВП ГУНП в Чернівецькій області.

Моїх дітей вже попереджено та мені особисто вже казали, щоб я прикрила свого рота, а то...

Комментариев нет:

Отправить комментарий